لوگو گروه فرهنگی هنری یاران

لوگو یاران
لوگو یاران
لوگو یاران

لوگو گروه فرهنگی هنری یاران

جهت سفارش طراحی کلیک کنید

وقتی همه عواملی را که در ایجاد یک تجارت ایجاد می کند در نظر می گیرید ، ایجاد یک لوگو ممکن است به عنوان یک اولویت اصلی به نظر نرسد. اما ، باید باشد!

“شاید من اصلاً به یک آرم احتیاج ندارم" ، صدای کمی در پشت ذهن شما زمزمه می کند.

به آن صدا گوش نکنید. او نمی توانست اشتباه کند. لوگو شما یک بخش جدایی در ساخت مارک تجاری شما موفق است – درست در آنجا با داشتن محصولات باکیفیت و ارجاع مثبت.

بنابراین ، اگر نمی دانید چرا یک لوگو اینقدر مهم است – پس برای مطالعه دلیل این موضوع را بخوانید.

“یک لوگو قوی آغاز مارک تجاری شرکت شما است
و دیدگاه تجارت شما را انتقال می دهد. “

اهمیت یک آرم تجاری

شماره ۱ توجه گرفتن

این روزها توجه خاص است – به ویژه مصرف کنندگان.

با توجه به شرایط ، شرکتها حدود ۲ ثانیه فرصت دارند تا مشتریان بالقوه را ترغیب کنند که محصولاتشان ارزش توجه دارد.

را وارد کنید: آرم شما.

یک لوگو می تواند به سرعت توجه بینندگان را به خود جلب کند و ارزش های اصلی یک شرکت را به روشی جالب ارتباط برقرار کند. این دامنه توجه کوتاه – شما می دانید ، یکی از دلایلی که باعث می شود مصرف کنندگان از نظر ظاهر تجاری خود را قضاوت کنند – می تواند به نفع شما باشد ، در صورت داشتن یک آرم محکم برای شرکت خود صحبت کنید.

اکثر بینندگان برای اسکن کمتر از سه ثانیه زمان می برند
یک صفحه کامل وب و اولین برداشت های آنها را شکل دهید.
مورد بعدی که به دنبالش هستند؟ آرم یک شرکت. “

شماره ۲ یک برداشت اول قوی ایجاد می کند

شما یک فرصت برای بدست آوردن این حق را دارید.

یک لوگو اولین معرفی یک شرکت برای مصرف کنندگان است. اگر به خوبی طراحی شود ، می تواند علاقه عموم را ترجیح داده و آنها را دعوت کند تا درباره شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنند. اگر اینطور نیست ، شما فقط یک مشتری بالقوه را بیگانه کرده اید و اساساً تجارت خود را مخفی کرده اید.

(ما شوخی می کنیم – نوع.)

این برداشت اول روش شما برای برقراری ارتباط سریع مالکیت بر کالاهایی است که شما می فروشید و یا طاقچه ای که شما بر آن مسلط هستید.

آیا بسکتبال بانوان را با چنگال تقویت شده پیشنهاد می کنید؟ آیا مشاوره مالی شما به ویژه برای تکنوازها مفید است؟ ورود به سیستم شرکت شما را به عنوان یک مسئول در فضای حرفه ای شما از محل کار معرفی می کند.

اهمیت لوگو

شماره ۳ این بنیاد هویت برند شماست

نام تجاری موفقیت آمیز در مورد گفتن داستانی است که بر احساسات مشتریان تأثیر خواهد گذاشت – ساده و ساده.

و ، در حالی که درست است که طراحی آرم تنها بخشی از مارک یک شرکت است ، این به عنوان پایه و اساس کل روایتی است که بر روی آن ساخته شده است.

رنگ ها ، لحن ها ، قلم ها – همه اینها با داستانی که می خواهید برای گفتن تعیین کنید ، تعیین می شود و آرم شما صحنه این داستان را تعیین می کند.

این عناصر بعداً از آرم شما به کلیه مواد برندسازی شما ترجمه می شوند – سربرگ ها ، کارت ویزیت ، صفحات فرود ، شما آنها را نام می برید – ایجاد یک هویت خاص و برند تجاری در بازار.

شماره ۴ تصویری = به یاد ماندنی

لوگوی شما اسب (مخاطبان شما) را به سمت آب (شرکت شما) سوق می دهد.

لوگو ها نقطه شناسایی هستند؛ آنها نمادی هستند که مشتریان از آن برای شناختن نام تجاری شما استفاده می کنند. در حالت ایده آل ، شما می خواهید که مردم فوراً چشم انداز آرم شما را با حافظه کاری که شرکت شما انجام می دهد متصل کنند – و مهمتر از همه ، نحوه احساس آنها.

از آنجا که یک آرم خوب یک عنصر بصری و زیباییشناختی است ، باعث می شود که مارک شما به یادآوری مثبت برسد که نام شرکت شما به تنهایی ممکن نیست.

و اگر همه ما صادق باشیم ، احتمالاً برخی از مخاطبان شما نام تجارت شما را فراموش خواهند کرد (شخصاً از آن استفاده نکنید – این طبیعت انسانی است) ، اما بلافاصله آرم شما را با خاطرات خود در مورد برند شما مرتبط می کنند.

شماره ۵ شما را از رقابت جدا می کند

جرات کنید با آرم شما متفاوت باشید ، زیرا لوگوی شرکت شما به مصرف کنندگان می گوید که چرا تجارت شما بی نظیر است. مطمئناً ، ممکن است ۵۰ کافی شاپ دیگر در شهر شما وجود داشته باشد ، اما شما تنها کسی است که به پایداری متعهد است و لوگوی سبز و خاکی شما آن پیام را به خانه هدایت می کند.

یک لوگو شرکت با طراحی مناسب می تواند همه چیز را از پیش زمینه شرکت (حرفه ای ، آرام ، سرگرمی) به رسالت خود (سرگرمی ، کارآیی و نوآوری) از طریق آیکون مناسب یا فونت مناسب برقرار کند.

به عبارت دیگر ، لوگو شما تالار گفتگو است که هم ارزش های شما را منتقل می کند و هم به مصرف کنندگان نشان می دهد که چرا شما مانند رقبای خود نیستید – شما بهتر هستید.

شماره ۶ وفاداری به برند را تقویت می کند

این را با من بگویید: مصرف کنندگان میل به قوام دارند.

با رشد نام تجاری شما ، لوگوی شما برای طیف گسترده ای از مصرف کنندگان بیشتر آشنا می شود . و این آشنایی باعث می شود تا درک و اعتبار شما قابل دسترسی باشد.

در مورد آن فکر کنید: هنگامی که قصد خرید تجهیزات ورزشی را دارید و ناگهان شلوار پیاده روی را با نایک سوشی مشاهده می کنید ، فوراً آماده خرید آن هستید. چرا؟ از آنجا که با پوشاک نایک ، می دانید که در دست امن هستید. نایک برندی است که به آن اعتماد دارید . اعتماد بر روی یک لوگو به خوبی طراحی شده است و وفاداری به برند سریع دنبال می شود.

هنگامی که آنها شما را دوست دارند ، مشتریان شما قصد دارند شما را دوباره و دوباره جستجو کنند . و نشان شما همان چیزی است که ابتدا به دنبال آنها می گردید.

شماره ۷ مخاطب شما از آن انتظار دارد

و آخر ، اما کم اهمیت.

آرم شما اولین چیزی است که مخاطبان شما هنگام دیدن هرگونه ارتباطی از برند شما به دنبال آن می روند. این باید جلوی و مرکز تمام مواد بازاریابی شما مانند کارت ویزیت ، پروانه ، تبلیغات و غیره باشد.

اگر آرم ندارید ، فرصتی برای دست یافتن به تجارت خود در ذهن مخاطبان خود از دست می دهید.

اکنون نوبت شماست

بنابراین آنجا می روید! همانطور که می بینید ، به یک لوگو احتیاج دارید – این یک بخش اساسی در ساختن یک تجارت و برند موفق است.

سازنده لوگو به شما کمک کند تا تصویری خاص و مؤثر برای نشان دادن بهترین کیفیت شرکت خود ایجاد کنید.

منبع : www.tailorbrands.com

برای سفارش طراحی لوگو خاص ، برای شما در سایت طراح تو کلیک کنید

نمونه های بیشتر

لوگو فخر ایران
لوگو گروه پزشکی ماهرخ
پایش سیستم رسپینای جنوب
لوگو موشک بوک
لوازم خانگی امیرعلی
لوگو افسانه
لوگو تمپلت هاما
لوگو ثامن فیلم
لوگو چرم ( چرمیکا )
مشاوران آنلاین هستند